MoaKK | Ban överklagan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MoaKK

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: MoaKK

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198803347214/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: MS

Vad är din discord tagg? MoaKK#3987

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt förnuft och powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att han (Pilot) tyckte att det var powergaming att köra med en bil som har punka och att jag köra väldigt snabbt i stan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis hade precis köpt en bil på Gunillas och vi skulle åka tillbaka så jag tog hans rs6:a och han tog sin nya koenigsegg så vi började åka ganska snabbt sedan vart han stannad av polisen men jag fortsätter. Jag vänder efter ett tag och åker tillbaka och då står dom där så jag stannar bilen framför och sitter kvar. då gick polisen till mig och sa att jag skulle också hoppa ur men de gjorde inte jag. jag började köra och han drog fram teaser och sköt sönder mitt däck. jag fortsatte att köra eftersom irl om man blir jagad av polisen stannar man inte bara för man har punka på ett däck. sedan så åkte vi upp till sandy för att lämna hans rs6:a och åka hans koenigsegg ner till staden igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban: för det första= så hade man aldirg kunnat tagit sönder ett bil däck med en tazer. För det andra= jag körde inte jätte fort för att det gick inte att bromsa eller svänga märkte jag efter den första svängen.
Jag gjorde väll lite fel= För att jag körde ganska snabbt men jag skulle säga irl så hade du kört för att du vill komma ifrån polis så fort som möjligt så inte andra kollegor kommer och då är det bara att ge upp.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga alls

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kanske inte åkt ditt och väntat på han ska bli klar utan, väntat på en parkering någon stans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte störa polis i doms arbete för dom kan bli sura och kanske inte köra så fort när man har punka men jag skulle ju från polis ja ja.

Har du läst våra regler? Ja

ditt ban överklagande har godkänd.
tråd låst flyttad till ban överklagande akriv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka