Accepterad MNOHPEEK | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elgringo

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198965828381/

Ditt Hex-ID: 11000013befab1d (Hex)

Vad är din discord tagg? elle#3808

Vem var det som bannade dig? Hagge

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming samt failrp crashar rpar ej på skador och rpar ej på scenariot som uppstår

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Svårt och säga men antar eftersom jag inte rpar när jag "krockade", enda problemet var att inget av det hände på min skärm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på väg till piren och då var det en kille som körde bredvid mig och verkade vilja race med mig så jag gasade. Sedan kommer det en ganska skarp kurva som jag bromsar in på. Plötsligt så ploppar han bort och jag tänker väll att han fick dc eller något. Så jag kör vidare sen när jag kollar tillbaka ser jag att han hans bil står krockad i en vägg. Så jag tänker att han fick en dc och hans bil rullade iväg in i en vägg. Sen fryser det och jag blir bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej, beror på vilket perspektiv man tittar på händelsen ifrån. Från mitt så nej eftersom inget märkvärdigt hände och om man kollar från hans så ja eftersom jag kör in i hans bil i hög fart, sedan kör iväg. Jag rpar inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 4 bann sen innan den 2 första bannen jag fick var eftersom jag var väldigt ny och visste inte riktigt alla regler fullt ut. Sedan den tredje jag fick var eftersom jag körde min bil på en konstigt sätt kan man säga. Jag körde både för fort och löd inte uppenbara trafikregler. Sedan var min senaste bann var eftersom jag spammade i telefonen till de som jobbade på falck.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle kunnat åkt tillbaka när jag såg bilen stog krockat i väggen. Åkt och kollat läget.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Till en viss del, att jag inte behöver race inne i ytterstaden med en grabb samt har lite konsekvens tänk, att det kan lätt gå lite för fort.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka