Nekad mmsnowman | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mmsnowman

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/ssks3/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex Anttila

Vad är ditt discord namn? mmsnowman#7758

Vad är ditt födelsedatum? 15 Juni 2004

Berätta om din karaktär. Kent Engberg är en ungkarl på 29 år som sedan 16 år gammal jobbat på järnverket i sitt lilla samhälle. Efter att Kent haft torka på brudfronten då urvalet i det lilla samhället var litet bestämde han sig för att flytta in till storstaden och därmed säga upp sig på järnverket. Väl inne i storstan har Kent svårt att anpassa sig till det nya livet och gillar fortfarande att glida runt i mjukisar och flanell. Kent gillar att "ströga 7färs", nånting som han gjort mycket i sitt tidigare liv. Kent är känslomässigt stabil och har alla hästar i stallet, inga konstigheter där inte! Kent har dock en tendens att här och då blossa upp då han kan känna en irritation mot vissa individer, mestadels dom han umgås med mest. Kents uppblossanden är dock inget att vara rädd för då han inombords bara är sur på sig själv och tar ut ilskan på andra

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner att min roll som kent kan ge en mer fyllig stämning på servern där den seriösa rp:n höjs. Jag är säker på att min roll kommer ge en bättre tillvaro för alla spelare som aktivt spelar på servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har länge letat efter en aktiv och seriös svensk rp server som har en hög pop och nu hittade jag unive. Unive har också bra scrips och annat som gör servern mer attraktiv

Hur hittade du Unive? Genom vänner

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt, förstås inte på någon annan spelares bekostnad. Jag vill göra mitt bästa för att leva mig in i rollen som kent och alltid tänka i varje situation, "hur skulle kent göra?".

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mycket av det ovanstående, men framförallt att ha kul

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top