Accepterad Mmiill | Medlem ansökning [Kevin Cow]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mmiill

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milo

Vad är ditt discord namn? Moosanss

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: William Sandhög, 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Tyst, Arg, Smart

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Har tidigare varit medborgare men flyttade till USA i två år och har som plan att bli chef för Mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är ordentlig.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska leka hjälte, t.ex. om man skulle bli rånad.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Förut när jag spelade, så copbaitade jag men blev av med medborgarskap så det var inte kul att göra det längre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait: försöka få polisens uppmärksamhet, combat logging: Attlämna servern för att undgå scenario, NLR: t.ex. att veta vem som dödat en.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag var aktiv medlem för ca. 1,5 år sedan men tog en paus. Så kan det mesta men mycket är uppdaterat.

Senast ändrad:
Ändra så du heter samma på Discord och steam

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka