Accepterad mlwn. | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mlwn.

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? ! 𝔪𝔲𝔩𝔩𝔢#3914

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per Olsson och är ny till staden. Tidigare i hans yngre dagar vart han hårt mobbad för hans trasiga kläder. Så nu vill han ta tag i sin ekonomi och tjäna bra med pengar så hans framtida barn slipper gå igenom det han gått igenom. Han hoppas verkligen att han ska få möjligheten till det. Han har hela sitt liv flyttat hit och dit i olika fosterfamiljer pga alla hans dumma bus han gjorde t.ex butiksrån, kidnappningar, mord, knark osv. Hans har också haft många kompisar som svikit honom. Så nu vill han börja om på nytt och leta efter bra kompisar bröder/systrar som inte sviker honom som hans tidigare kompisar. Han tänker även hjälpa andra och göra deras liv bättre och verkligen försöka jobba sig uppåt. Han ser denna stad som en stor möjlighet för honom att ta tag i sitt liv och ekonomi. Han vill även skaffa fru och barn och då är det viktigt att ha ekonomin för det. Han har drömt länge om att skaffa fina bilar, hus och kunna köpa nästan allt han vill. Han har även varit ren ett bra tag så han börjar göra framsteg. Hans familj kommer aldrig kunna förlåta honom om han inte börjar sköta sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra, seriös och rolig rp. Hela servern kommer få se delar utav mig i olika slags scenarion. Jag kommer att hålla mig till kriminell rp och det kommer blir fett. Jag är seriös då det kommer till rp och det kommer jag fortsätta att vara. Kan inte beskriva så mycket mer i detalj eftersom jag inte har planerat något speciellt scenario ännu, man får ta ett steg i taget. Men ni får se snart vad jag menar<3

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att man inte alltid kan vinna ett scenario, det är som livets gång ibland vinner man ibland förlorar man.

Hur hittade du Unive? Jag har kompisar på servern och det är Sveriges största så det är svårt att missa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka