Nekad mlkrr | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
M

mlkrr

Gäst
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Saras Bil och MC biträdande chef.

Vad heter du IRL? Melker

Vad heter du på discord? mlkrr#3803

Hur gammal är du? 13 år

Hur många timmar har du på Fivem? 624

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag älskar bilar och har jobbat på nästan alla jobb som är möjliga även saras. Jag skulle gärna vilja vara chef igen då jag tyckte att det var mycket intressant och kul. Jag har väldigt bra kol på bilar och ett väldigt stort intresse för just fordon. Jag har alltid älskat att vara chef och alltid älskat att sälja bilar. Det bästa jag tycker jag gör är att jag är trevlig och jag är en bra försäljare. Jag är ganska bra på att hantera stress som jag vet är väldigt viktigt när man står i kassan. Jag har koll på vad jag gör. Som sagt har jag även jobbat på saras innan och jobbade där i ca 2 månader och det har gjort att jag har lärt mig de flesta priserna på bilar och vet hur man är en bra kollega. Om jag skulle bli biträdande chef skulle jag bete mig likadant för alla kollegor och alla kunder. Jag skulle sälja en bil till någon bara för att jag känner personen billigare utan det är samma pris för alla som gäller. Jag har varit chef på andra jobb tidigare och jag har koll på vilka jag borde anställa och inte. Saras var en utav mina favorit jobb genom tiderna och jag skulle göra minsta lilla för att få jobba där igen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har erfarenheter inom nästan alla jobb som jag kan vara erfaren inom och jag är en väldigt erfaren chef då jag har varit chef ett antal gånger tidigare. Jag har även varit biträdande tidigare och det var magiskt. Jag älskar att sälja bilar och jag vet vad jag gör. Som personalansvarig/biträdande så är jag också väldigt erfaren då jag har anställt en stor mängd personer tidigare. Mina gamla kollegor på saras har jag endast hört bra om mig själv. Jag är en väldigt rättvis och rak person.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter CJ Tyrone och är född 86. CJ har alltid haft ett extremt stor intresse för fordon men speciellt bilar. Hans far var tidigare chef på mekonomen och det har gjort att CJ är väldigt bil kunnig. CJ älskar att träffa nya människor och älskar att få folk att skratta. CJ har en väldigt bra humor och som andra säger "tvär skön". Jag har alltid varit mobbad i skolan då jag har kollat på olika gamla bilar från 80 talet osåvidare. CJs mamma och syster flyttade iväg från CJ och hans far när CJ fyllde 16.

Hur ofta kommer du vara inne? mellan 6-15 timmar varje dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja då skulle jag förmodligen försöka bli anställd istället!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Jag är sv och kan n'stan alla utantill

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka