Nekad Mkseven1 | Medlem ansökning |Craxz|

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mkseven1

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198980276316/

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus Olander

Vad är ditt discord namn? Mkseven#8192

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min Karaktär går under Messi Salvatore. Han är en sprallig 25 åring med grunden i Spanien.
Han pratar fortfarande lite knackig svenska men tar varje dag som en lektion. Eftersom ursprunget är ifrån spanien så gillar han musik & dans. Han röker även en hel del.
På fritiden brukar han, utöver dans & musik, fiska en del. Mycket med sin morbror som har det svårt.

Messis mål med sin livstid är att bevara sina nära & kära. Han är en skyddsängel över sina medmänniskor och gör allt för att alla ska trivas.

Däremot har Messi efter en tuff utvandring en väldigt begränsad ekonomi och tvingas ta till obefogade medel när inte gud tittar.
Bland annat lite småbrott som inbrott, stölder & mindre rån

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag är trött på ostrukturerade servar. Jag har hört att detta är en stabil server med bra rullians och uppdateringar.

Jag kommer bidra med en seriös inställning med mycket nya ideer och strävan.

Kommer även göra det bästa för att bidra till en så verklighetstrogen RP som möjligt och fullfölja detta till 100%

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ideer, seriositet, krativitet & en god stämning. Kommer även sprida budskapet & rapportera folk som inte beter sig

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att stå sitt kast. Det ska inte vara gnäll & tjafs bara för att man inte får som man vill. Det är viktigt för att få det att fungera. Med detta sagt så måste man ibland förstå att det bästa är att lägga sig. Man måste kunna acceptera en annans vinst och förstå varför det utspelar sig som det gör

Hur hittade du Unive? Via Vänner och forum

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka