Nekad mklgtheman | Whitelist ansökning [Liam Eriksson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mklgtheman

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198419482459

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? makkamk#1481

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Tjo jag heter Abdul abda och har mina rötter i Somalia. Jag emigrerade från Afghanistan när jag var 10 år tillsammans med mina yngre kusin tillsammans med min yngre kusin. Jag och min kusin har haft det väldigt tufft i hela vårt liv och vår enda väg var att växa upp inom förorterna tillsammans med med andra som oss. Idag är jag 25 år och i hela mitt liv har jag behövt göra kriminella saker för att överleva men det enda jag vill idag är att ha ett bra liv. Mitt mål med livet är att bli ekonomiskt oberoende så att jag kan hjälpa resten av min släkt att komma till Sverige. På min fritid gillar jag att gibba men jag beundrar även bilar och andra fordon. Min dröm skulle vara att köra runt i en liten lyxig kärra som även andra beundrar och kanske blir lite smått avundsjuka av. Jag har ju nästan alltid varit kriminell men nu ser jag fram emot att följa alla lagar och vara schyst. Min favoriträtt är faktist svenska köttbullar som många inte tror pga mitt utseende men jg älskar maträtten verkligen. Jag ser fram emot att inom några år skaffa min egna familj och ha världens vackraste fru.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kör seriöst, jag följer all regler till hundra procent, jag kör rp seriöst och ordentligt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag gillar att köra rp väldit mycket på fritiden men känner att det ingen annan server passar just mig. Gemenskapen i unive känns så trevlig och skön och vill verkligen köra på denna server

Hur hittade du Unive? Jag har hört bra rykten om er från kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp på unive är att börja arbeta för att tjäna para så att jag kan bli ekonomisk oberoende och leva livet på denna trevliga server

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Senast ändrad:
Tillbaka