Accepterad mkeyyice1 | Medlem ansökning [MalleDalle340]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mkeyyice1

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammed

Vad är ditt discord namn? joker7413

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mikael dinok

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ödmjuk Trevlig Chill Guy

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag tänkte ansöka till Polismyndigheten och bli aspirant

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle Bidra med en stabil rp och försöka Passa in och jobba och grinda

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När du vet ett fel sker men Du kan inte Göra nåt åt saken man ska rp s fram

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag råkade göra något skumt Vet inte blev bannad men nu är ja avbannad så ja

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, suntförnuft,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat och vart staff tidigare på Verse rp för 2 år sen så ja kan alla regler oxh sånt är 20 år och skulle verckligen bidra till en bra positiv rp

Hej @mkeyyice1 Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

OCH

Du behöver utveckla din karaktärsbeskrivning bakgrunden

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Hej @mkeyyice1 Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

OCH

Du behöver utveckla din karaktärsbeskrivning bakgrunden

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.
Så fixat namnet,
Min karaktär utspelas som en En kille som heter mikael växte upp med sin mamma aldrig haft sin pappa och enda sen liten har han strävat efter Rättvisa och Sina mål Han Han Presic samlat ihop sina besparingar för att flytta in till staden unive och göra klart polisutbildningen och Börja stå på sina egna ben, Mikael Är halv spanjor och Saud arabier, han har alltid drömt om att ha en pappa i sitt liv som kunde stötta han, enligt han så är det det som driver han fram han försöker motbevisa och försöka stötta sin egna familj genom ett bättre liv i en ny stad,
Mikael är en Rolig och Spontant karaktär som hade skapat Relevanta Scenarion beroende på hur situationen är.

Jag hoppas detta var en lite bättre Text annars får du jätte gärna Svara så Styra ju upp det du vill ha. Tack snälla
Mvh/ Mohammed

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka