Nekad mkeyyice1 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mkeyyice1

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199281582124/

Ditt Hex-ID: 11000014ec1b02c

Vad är din discord tagg? RE-UP#1001

Vem var det som bannade dig? Anti-cheat

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klakesko ban

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag Gick in på Devtool. Och gick in på saker jag inte skulle gå in på och jag ångrar det verckligen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag spawnade på torget och jag gick in skulle börja köra men jag fick för mig att gå in på devtool. Direkt när ja gick in ditt blev ja kickad och bannad jag svär på allr verckligen jag ångrar det grovt alltså verckligen jag ångrar det kommer aldrig göra det igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktigt ban det var fel av mig jag gjorde fel det var jag som var dum och gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit kickad för länge sen då jag pratade ooc ja visste inte var det var först det var 1 år sen. men ja sökte up det och lärde mig utav det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat läsa reglerna lite nogranare. i förra bannen då ja pratade ooc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig ja svär på allt jag har lärt mig jag ångrar mig verckligen skulle göra vad som helst för en ny chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Philip jag vet att du inte har någon tolerans mot något sånt och jag svär på allt jag såg att du skrev att du kan ge folk en andra chans och jag blev skit glad jag gick in direkt och börja skriva för en överklagan kompis alla förtjänar en ny chans och jag förstår verckligen att ban är för en anledning och du vill att alla ska lära sig att spela för senarion och inte powergaming2 jag har lärt mig jag vill bara att du ger mig en till chans snälla philip

Och varför gjorde du såhär?

Och varför gjorde du såhär?
Därför jag fick presic reda på vad devtool va och jag va bara nyfiken och kolla om ni hade någon devtool blocker jag e så dum och fattar inte att en så stor server klart har en jag ville testa gå in ditt bara men jag fatta direkt efter att det var dumt gjort det är inte värt det för en sån grej det är som att man hackar på csgo med för dyra skins klart så är det dumt man gör det var bara onödigt jag ber verckligen om ursäkt verckligen kommer aldrig göra om det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka