Nekad MK_ | Medlem ansökning [duden]

• Trådskapare Trådskapare MK_
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MK_

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Malek

Vad är ditt discord namn? MK

Vad är ditt födelsedatum? 1 Augusti 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: MK Narel

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? lojal, impulsiv och målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: MK, född 2004, växte upp i en tuff förortsmiljö med frånvarande föräldrar och tidiga kontakter med småkriminalitet. Han är tystlåten, smart och lojal mot de få han litar på, men bär på mycket inombords. En kort fängelsevistelse som ung blev en vändpunkt. Nu drömmer MK om att lämna gatan bakom sig, bygga en framtid genom musik och streetwear – och skapa något större än sig själv. Han är kluven mellan gamla lojaliteter och viljan att lyckas på rätt väg, men innerst inne vet han att han är gjord för mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Engagemang, jag försöker alltid skapa intressanta situationer för både mig själv och andra. Jag är respektfull, följer reglerna, och tycker det är viktigt att ge andra spelare en bra upplevelse

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du ibland ska kunna låta din karaktär förlora eller hamna i underläge , om det gör scenariot bättre och mer realistiskt för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag bröt mot reglerna en gång när jag gick ur karaktär i ett stressigt läge. Jag fick en varning och lärde mig att alltid hålla mig lugn och i RP, även om det hettar till. Det gjorde mig mer seriös som spelare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Håll dig i karaktär (IC) Du ska alltid agera som din karaktär. Att gå ur karaktär (OOC) mitt i ett scenario är inte tillåtet. Inget powergaming Du får inte tvinga andra spelare till handlingar de inte har möjlighet att påverka. Inget metagaming Använd inte information du fått utanför spelet (t.ex. via Discord eller streams) i spelet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en lugn och respektfull person som gillar att samarbeta med andra och skapa bra RP för alla inblandade. Jag är lyhörd, lär mig snabbt och försöker alltid anpassa mig till situationen. Även om jag inte är expert på allt än, så är jag engagerad och vill alltid bli bättre – både som spelare och karaktär.

Vi hittar inte din discord. Uppdatera ditt namn så det stämmer överens på forumet och på discord. Är du inte med i discorden behöver du gå med i den innan vi kan fortsätta processen, här har du en länk : https://discord.gg/unive Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka