Nekad MK1909 | Medlem ansökning (Guzzen_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MK1909

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximillion

Vad är ditt discord namn? mkinney_xd

Vad är ditt födelsedatum? 19 Mars 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonte Apostrof 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, lojal, målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jonte växte upp i en ganska vanlig familj, inte rik men inte fattig heller. Han har alltid fått jobba för det han vill ha och har lärt sig tidigt att inget kommer gratis. I tonåren hamnade han lite snett med fel umgänge men insåg snabbt att det inte var den vägen han ville gå. Han flyttade till staden för att börja om på nytt och bygga upp något eget. Just nu vill han skaffa ett stabilt jobb och lära känna folk, bygga kontakter och hitta sin plats i samhället. På längre sikt drömmer han om att kanske starta något eget eller jobba sig upp inom ett företag. Han är inte ute efter snabba pengar utan vill bygga något som håller.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är seriös när jag kör RP och försöker alltid göra scenarion roliga och realistiska för alla inblandade. Jag gillar långsiktig RP där ens val faktiskt får konsekvenser. Jag är inte ute efter att vinna varje situation utan vill skapa bra storylines som både jag och andra kan utvecklas i. Jag är aktiv, respektfull och följer regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna själv. Om det till exempel är ett rån eller en konflikt så ska man kunna förlora på ett realistiskt sätt och låta den andra parten få sin vinst om det är rimligt i situationen. RP handlar inte om att vara bäst utan om att skapa en bra och trovärdig historia tillsammans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, i början när jag var ny inom RP gjorde jag misstag som powergaming utan att riktigt förstå det. Jag fick en tillsägelse och tog det seriöst. Efter det har jag läst regler noggrant och blivit mycket mer medveten om hur viktigt det är att alla följer samma riktlinjer för att RP ska bli bra för alla.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är förbjudet man får inte använda information man fått utanför spelet i sin rp Powergaming är förbjudet man får inte tvinga fram handlingar på andra spelare eller göra orealistiska saker utan att ge dem en chans att reagera Rdm och vdm är förbjudet man får inte döda eller köra över någon utan en rimlig anledning och rp bakom.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är seriös med min rp och försöker alltid göra det roligt för alla som är med i scenariot Jag är lugn tar kritik bra och följer reglerna Jag vill bygga långsiktig rp och inte bara stressa fram snabba situationer

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka