Accepterad Mjukost | Beslut Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjukost

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
9
Ditt discord namn: mjukost1

Ditt Hex-ID: 110000131a69512

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget allt

Vem/vilka tog beslutet? william.9.

Varför tror du själv att beslutet togs? Eftersom det antagligen såg ut som jag c loggade?

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktigt eftersom jag inte c loggade utan min mamma som drog internetet. De som hände va vi hamna i ett scenario me snuten bla bla bla vi hamnar i sell o väntar efter en stund tar dom fingeravtryck på min hand och sen så står alla stilla ingame o ingen pratar då håller dom på me nåt support ärende eller va dom gjorde så jag skriver kan ni sluta skriva här o göra klart scenariot men det tar så lång tid och min mamma redan sagt åt mig stäng av och sen efter detta stänger hon av internetet jag skriver i chatten kan vi ta scenariot senare och jag tänker inte mer på de jag sitter o äter och sedan går jag in på mitt rum o tar upp luren o ser alla min roller e borta och fått typ tusen pm o allt. Fattar inget o då jag tydligen blivit bannad för c logg för detta så jag pratar me min mamam o försöker förklara ledsen och frustrerad som jag får är förstår hon tillslut och nu jag skriva min överklagan i alla fall men kommer inte få spela på ett tagg nu iallafall på grund av de me internetet

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Bevis, asså ni har mitt ord på att de va min mamma som drog internetet och asså jag e så himla ledsen och frustrerad över att jag fått indraget för detta jag hoppas ni kan förstå min sits vi alla har varit med om detta nån gång och till nästa gång kmr jag istället bara vara helt afk och inte göra något alls så blir det bättre ber hemskt mkt om ursäkt men jag hoppas ni förstår att jag måste lydda min mamma och att jag kan få tillbaka mina roller då detta blivit ett missförstånd tack!

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

+rep, den här killen har aldrig haft en låg rp-nivå av vad jag sett, tråkigt att plocka folk som inte gör regelbrott avsiktligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka