Accepterad Mjukost | Ban Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjukost

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198793266450/

Ditt Hex-ID: 110000131a69512

Vad är din discord tagg? mjukost1

Vem var det som bannade dig? william.9.

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom det antagligen såg ut som jag c loggade men jag egentligen krascha.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi vart i ett scenario med polisen eftersom vi var misstänkta och sen försökte jag be dom att skynda scenariot då jag va tvungen att stänga av

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Beslutet är felaktigt eftersom jag inte c loggade utan min mamma som drog internetet. De som hände va vi hamna i ett scenario me snuten bla bla bla vi hamnar i sell o väntar efter en stund tar dom fingeravtryck på min hand och sen så står alla stilla ingame o ingen pratar då håller dom på me nåt support ärende eller va dom gjorde så jag skriver kan ni sluta skriva här o göra klart scenariot men det tar så lång tid och min mamma redan sagt åt mig stäng av och sen efter detta stänger hon av internetet jag skriver i chatten kan vi ta scenariot senare och jag tänker inte mer på de jag sitter o äter och sedan går jag in på mitt rum o tar upp luren o ser alla min roller e borta och fått typ tusen pm o allt. Fattar inget o då jag tydligen blivit bannad för c logg för detta så jag pratar me min mamam o försöker förklara ledsen och frustrerad som jag får är förstår hon tillslut och nu jag skriva min överklagan i alla fall men kommer inte få spela på ett tagg nu iallafall på grund av de me internetet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja såklart, lär mig alltid av mina bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stå afk istället så dom fick göra klart scenariot eller visat tydligare och berättat på ett tydligare sätt att vi får ta scenariot sen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, ska som sagt vara tydligare och försöka hålla mig undan från att hamna i såna situationer där jag behöver stänga av

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, självklart.

vill även säga att jag redan väntat ut ungefär 5 dagar om inte fler av bannen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka