Accepterad Mjukost | Ban Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjukost

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198793266450/

Ditt Hex-ID: 110000131a69512

Vad är din discord tagg? mjukost1

Vem var det som bannade dig? william.9.

Bild på banmeddelande: uive2.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag använde en emot i ett scenario.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde runt när vi plötsligt hittar en grabb som vi tidigare haft problem med vi kör långsamt efter och börjar planera att kidnappa när han hoppar in i en bil med sina kompisar vi börjar långsamt följa efter bilen när dom från ingenstans börjar öka farten och kör rakt över en terräng vägg utan terräng bil sedan försätter vi följa efter när en av grabbarna hoppar ut ur bilen och då tänker min kopmis att det är rätt läge att hoppa ut och rikta mott personen när han tar upp vapnet sammtidigt som min kompis riktar mott han och rp inte med fearrp eller någon slags rp alls. Han tar upp vapnet och skjuter ner min kompis. Lite efter det kör jag förbi hoppar ut och börjar skjuta och under skottlossningen använder jag mig av en emot som gör att jag får bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt beslut är delvis korrekt förutom vad mitt "straff blev". Eftersom att det sociala scenariot vi byggde upp med motparten blev förstört genom FearRP samt powergaming. Därför anser jag att min fel i det hela inte borde resultera i banen, ifall det hade varit ett likgiltligt scenario utan regelbrott och jag faktiskt gör en emote så absolut att det skulle bli ban men tycker ej nu. Motparten förstörde alltså de kreativa scenariot vi försökte skapa genom, kidnappning och prata ut med varför dem agerade som dem gjorde men istället tar dem upp vapen MEDANS vi riktar på dem och avfyrar skott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har alltid lärt mig av mina bans och tar åt mig och gör inte om dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använt emoten i scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska inte använda emotes på detta sättet igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka