Accepterad Mjukost | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjukost

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198793266450/

Ditt Hex-ID: 110000131a69512

Vad är din discord tagg? mjukost1

Vem var det som bannade dig? COL

Bild på banmeddelande: Unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och kompis var ute och gjorde sån båt sak där man tjänar pengar. Sedan stannar vi för att min kompis ska simma ner och hämta en skatt. Precis då kommer två andra personer till platsen och en av dom väljer sedan att hoppa upp på vår båt och försöka sno den från mig. Då kommer min kompis upp och han ser att personen försöker putta ut mig ur båten. Så han tar upp vapen och riktar mot personen, när han tillsut hoppat ut ber min kompis han att ta upp händerna men han väljer istället att springa iväg till kanten av botten min kompis säger stanna och att han ska ta upp händerna men han lyssnar inte och föröker fly så min kompis skjuter han. Sedan tänker jag som en snäll människa att jag inte vill 12a han och tar ut han från vattnet eftersom att det inte var en jätte stor grej så tänkte jag att jag inte ville tolva han speciellt inte innan jul. Så jag tar upp han och tar även hans lur så att polis och kanske vänner inte ska kunna spåra han. Sedan börjar även grabben att hotta i OOC med att han har klipp o massa skit men de verkade ingen bry sig om och inte häller att grabben själv inte fearRp när min kompis riktade vilket jag tycker är väldigt konstigt!!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tyckte de, jag menar jag försökte bara göra något snällt men nä de ända ni kollade på var regelbrottet vilket jag inte tycker man ska göra i vissa situationer tycker man kan ha lite sympati till såna här situationer och inte bara vela banna mig så snabbt ni kan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag alltid lärt mig av mina banns men något sånt här har jag aldrig varit med om att man inte kan ha lite med mänsklighet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Antagligen ville ju dom jag bara skulle lämna han där o dö så de väll de jag skulle gjort varit taskig o ba lämnat han bli 12ad mitt ute ingen stans i vattnet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kommer inte loota eller röra en död kropp igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, självklart.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka