Nekad Mjukost | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjukost

Medlem
Meddelanden
239
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198793266450/

Ditt Hex-ID: 110000131a69512

Vad är din discord tagg? mjukost1

Vem var det som bannade dig? Ribox33

Bild på banmeddelande: bannn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att dom själva ser det som ett regelbrott och tänkte inte mycket på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte snacka med OTF för att försöka få fred med dom sen kommer två andra från deras gäng hoppar ut och shoot on sightar mig men missar. Sen kör vi iväg för dom jagar oss sen tuttar den bilen på oss som vi pratade med och vi tänker okej, vi ger dom en till chans att prata med oss. Vi stannar direkt kommer hans andra medlemmar och börjar pitta in i vår bil och repar och gnider sin bil mot vår så att den ska gå sönder. Bilen går sönder och med den lilla farten jag har kvar kör jag in i nån gränd och hoppar ut försöker skjuta då det blir min enda utväg. Laggar som vanligt och blir nedskjuten och nu ligger jag och min kompis nere på marken medans han som kört in i vår bil nu står en bit ifrån och riktar mott oss. Han står en bit bort och är väldigt osäker då han är själv mott två killar som kommer att resa sig upp när som helst. Därför står han även lite längre bak och är väldigt osäker om vem hans ska rikta på och vem han ska ta först. Jag ser detta som en möjlighet att kanske lyckas resa mig upp när han inte riktar på mig utan min kompis och det lyckas jag med för precis innan jag reser mig upp laddar han om sitt vapen och riktar mott min kompis detta ser jag då som en chans att få ner han som står helt själv och riktar mott oss . Även står han en bitt bort och från hans vinkel ser man även att han börjar rikta på mig när jag står upp och jag hade redan vapnet uppe då så jag springer bak lite och skjuter ner han och sedan kör iväg från platsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår till en viss grad med både jag gjorde fel och att jag inte bara kan skylla på de han gjort. Men med tanke på både situationen jag var i, vad dem gjorde innan situationen och det jag gjorde under situationen när jag gick upp för att skjuta han när han i situationen jag var i tycker jag inte bannan ska läggas som den gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har självklart blivit bannad tidigare. Många gånger han jag blivit bannad och sedan blivit av med ban/varningar eftersom att staffsen gjort fel. Nu menar jag inte på att ni gjort massa fel menar bara att ofta när staffs får ett klipp har dom oftast redan bestämt sig innan jag får prata. Ibland kan det även vara bra kolla min synvinkel också. Jag har suttit och tagit klippet i slow motion flera gånger och han riktar aldrig på mig när jag reser mig upp och han står säkert 5-6 meter bort när detta inträffar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart hade jag kunnat välja att ge upp bara och hålla uppe mina händer. Men att spela så fult som dom gjorde mott mig i detta scenariot samtidigt som han väljer att inte rikta på mig när jag ställer mig upp ser jag en chans att agera.

Har du lärt dig någonting efter din ban? självklart, kommer inte göra om detta men tycker bara att bannen och varningarna kanske borde sänkas lite. Med tanke på min historik och hur hela scenariot va och hur dem betedde sig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, självklart. vill även säga att jag har klipp på händelsen med min pov. Jag visar gärna den i slow motion till staffen som tar detta ärende för att bara visa min vinkel av det hela tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka