Nekad Mjällis Gurra | Ban Överklagan [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mjällis Gurra

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199540529198/

Ditt Hex-ID: steam:11000015e30e82e

Vad är din discord tagg? smokedbyme

Vem var det som bannade dig? SEAN35

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-13 134914.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skjöt mot poliser vilket var väldigt osmart och dumt gjort av mig och jag ångrar det rejält.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åker i en bil med ca 4 polis bilar efter så krockar jag och hoppar ut och riktar men dom skjuter så då skjuter jag tillbaka men jag skulle inte gjort det för det var väldigt osmart och dåligt gjort av mig, jag ångrar det rejält och kommer akdrig göras om.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel genom att skjuta utan sista utväg och detta var väldigt osmart och dumt gjort av mig, jag skulle ha tagit upp händerna eller försökt å springa där ifrån men jag visste inte vad jag skulle göra så jag bara skjöt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad förut för ja tog upp mobilen när jag var död och sen dess har jag aldrig gjort det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? sprungit där ifrån eller tagit upp händerna och inte skjutit som jag gjorde för det var väldigt osmart och dumt gjort av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man aldrig ska skjuta polisen och ta upp händerna eller springa där ifrån.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det fattar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka