Nekad Mizibis | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mizibis

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? oliverboyy1

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär kommer att heta Leon Albrasim, Leon är väldigt bilfixerad och har hållt på med bilar sen han blev 15 år där han fick en epa av sin faster som sorgligt nog gått bort av cancer. när han blev 18 fick han sin första bil som var en Audi rs3. han favortifärg är gul så han satte gula fäljar på bilen och tonade rutorna samt sänkte suspensionen på bilen. de ända han har kvar i sin familj är sin mormor, mamma och pappa. morfarn har dött av åldern, han blev 64 år gammal. Leon har en flickvän som heter Amanda Eriksson som har ett hus uppe i winewood som Leon ska flytta in i om några dagar. just nu så sitter han i åtalarrätten oph ber om medborgarskap då han ursprunglingen bodde i italien.
nu efter att han fått sitt medborgarskap i sverige vill han så gärna starta ett liv med sin flickvän som han senare ska skaffa barn med.
Leon är en snäll person som är 23 år

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en social rp där jag pratar väldigt mycket och även byter/säljer bilar mycket på piren då det är mitt sätt att tjäna pengar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för båda parters rolighet/kul i ett scenario. båda parter ska ha roligt så t.ex om mna blir tagen gissla i ett bankrån ska man fear rpa och gå med på vad rånarna säger och göra det kul för dom i vår rp och tväremot för dom.

Hur hittade du Unive? vänner

Nekad.
Anledning:
Ditt discordkonto är mindre än 3 månader gammalt.

Du får ansöka igen om 24h med ett annat konto eller om 3månader. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka