Nekad Mizibis | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mizibis

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029662268/

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? togo1337_ Jag är inte med i unive roleplay discordenför ja har ej blivit inbjuden

Vem var det som bannade dig? jaakoob10

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? en person gjorde /trust på mig för att jag ville rpa som medborgare och då så var jag inne i sjukhuset och skulle ge min vän till sjukvårdare för att han hade blivit påkörd och när jag hade väntat i kö i väldigt länge inne i sjukhuset och då tog sjukvårdaren han som stod bakom mig o då slog jag sjukvårdaren och jag ber så hemskt mycket om ursäkt och ska ej göra det igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på torget hade precis gått in i fivem och var med min vän och sen så körde en grå stor truck på oss och min vän dog men jag överlevde och efter det så gick jag i typ 10-15 min till sjukhuset för att sedan stå i kö 10 till och sen så skedde olyckan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte felaktigt jag gjorde fel och ska inte slå en sjukvårdare igen eller göra något regelbrott ska läsa alla regler.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja har blivit bannad förut i 2023 men inte så mycket på senaste tiden och om ja blir bannad så lär jag mig efter bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle inte slagit sjukvårdaren och skulle ba lagt han i ringen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka