Accepterad Miyagi La Călin | Chef-jobb ansökan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t0kyo

Icke Medlem
Meddelanden
132
Reaction score
3
Användarnamn: Miyagi La Călin

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Hugo

Hur gammal är du? Jag är 14 år.

Hur många timmar har du på Fivem? 292 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att Jag känner att jag kommer att trivas jag kommer att vara hord med vilka som kommer att få jobba här och vilka som inte att kommer att kunna jobba här. Jag kommer att visa mina trevliga sidor och mina arga sidor när det behövs men det hoppas jag inte utan jag vill vara så trevlig och glad till alla min jobbare. Jag vi bli chef också för att jag älskar för att jag älskar detta jobb och jag gjorde det också innan men tyvärr så slutade jag för det fanns ingen chef. Jag tror dock att jag skulle att passa som chef på detta jobb. Och det hoppas jag också ina arbetare också kommer tycka ifall jag blir chef. Jag vill också vara chef för att jag tror att man måste vara lka rättvis till alla som jobbar där och alla människor som inte kan Bette sig och hoppas att man kommer fp ett så roliga och glada minne av att jobba som Securitas chef och en uppfattning om vad man verkligen älskar att göra.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Securitas innan och jag har kunnat jobba som polis men jag tackade nej till muntliga intervjun.

Berskiv din karaktär? Det är en kille som heter Miyagi La Călin. Och han är 32 år gammal. Han har hela sitt liv velat att bli polis eller en militärvakt vilket han kämpar en idag för hans pappa jobbade som militär vakt och nu så ser han sin chans att vilja bli Securitas chef för att han inte kommer att kunna bli militär så han tänker att han vill följa sina pappas fotspår fast en liten annan väg som chef på Securitas och han tycker själv att det var jätte kul att jobba som Securitas för han gjorde det innan han slutade och försökte bli polis men han tacka nej till sin dröm och nu är hans dröm att få bli chef på Securitas.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne varje dag och det kommer jag nog att vara i fortsättningen också. Vardagar 4-5 timmar minst.
Helger 6-7 timmar minst.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja så klart jag älskar denna servern och man få se det så att alla inte är perfekt eller passar som chef på Securitas.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej absolut inte jag spelar bara på MSRP<3

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka