Nekad Miyagi La Călin | Ban överklagan [Götebörgarn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t0kyo

Icke Medlem
Meddelanden
132
Reaction score
3
Användarnamn: Miyagi La Călin

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198297932014/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Nilsson tror att det var runt 19:12

Vad är din discord tagg? HD Hassan#1803

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? FearRP, FailRP, DåligRP, lallar, Permanent bannad.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag blev torterad för att dem skulle få reda på vilket gäng jag var med i. och då så sa jag att jag inte var med i det gänget som jag var med i och då så blev jag bannad för fearRP, FailRP, DåligRP, Lallar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej det var så att jag åkte till mitt gäng hus och där står det ett par killar som tog in mig i mitt gäng hus, och började att tortera mig jag rpade på att jag var skadad och jag sa att jag svimmade i "/me" att ajg håller på att blöda ut. Vilket jag själv tycker är bra rp. Men Men jag berättade inte vilket gäng jag till hörde. så dem fortsatte att tortera mig samtidigt som jag inte ville säga vilket gäng jag var med i. så till slut blev jag bannad i ett senarium utan support ärende och utan någon för varrning .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att et var en felaktig ban samt att en staff också tyckte att det var en felaktig ban och att ´man inte kunde skriva att man blir bannad för att man lallar.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag hade kunnat gjort annorlunda på grund av att det var en felaktig ban och att en annan staff också tycker det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså nej för det var en felaktig ban enligt mig och en staff.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka