Nekad Mixmax207 | Whitelist ansökning [Bo1Trix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mixmax207

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198822334271/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Wahren Tenn

Vad är ditt discord namn? mixmax.se

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Olof Wahren han är 22 år och kommer från USA han är ny inflyttad till Sverige han har bott i Sverige i 1 år och han skulle verkligen vilja ha ett jobb.
Som han skulle kunna hjälpa folk i för att han gillar att vara till hjälp.
Tex om någon har skadat billen så skulle han vilja kunna hjälp personen som har skadat billen.
han gillar Volvo och BMW och han är en snäll person som är omtänksam och är ganska smart.
Han gillar att fiska och vara med sina vänner det bästa med han vänner är att dom kan få han och skratta och må bra.
Han har haft en ganska bra uppväxt och han dröm är att kunna köpa snygga bilar och hjälpa folk.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli White listad för att jag vill kunna ha mera möjligheter på eran server och jag vill kunna börja jobba på mera utvecklade jobb.
och jag vill kunna tjäna mer pengar så att jag kan köpa finare saker.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag skulle vilja ha mer möjligheter på servern, Tex mer möjligheter att göra saker.

Hur hittade du Unive? Min kompis visade mig serven och jag tyckte att den var jätte bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mina kompisar tipsade mig och jag tycker att det är bra server så därför söker jag en White list. för att jag spenderat massor av tid på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej jag spelar ingen annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka