Accepterad mithyi | Medlem ansökning [jojo08_08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mithyi

Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? mithyi

Vad är ditt födelsedatum? 30 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Antonio Morgante 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? utåtriktad,lojal och lättlärd.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är född i Sicilien italien i en liten by.Han var uppväxt i en mafia familj.Men en dag ville hans pappa flytta till sverige för bättre kontakter och bättre äffarer.Han flyttade till sverige år 2015 och lärde sig svenska snabbt.några år efter dog hans pappa det var då han kom till spelet.Han fick nya vänner och nya kontakter och nu var han en del av Maffian.Hans framtidsplaner är att han ska få sjukt mycket pengar,makt och mycket roligt.Intresse:Bilar och han gillar att umgås med djur och vänner.Känslor:Arg och ibland deprimerad.Dåliga egenskaper:Aggresiv och otrevlig (IBLAND).Bra egenskaper:förstårlig och lojal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå och rolig rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar rättvisst så att även de på andra sidan skärmen kan tex vinna i en skottlossning.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? En gång har jag råkat köra på en individ i rätt hög hastighet av misstag men lärde mig en läxa att inte köra så snabbt igen och se mig för.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Jag har nyss läst reglerna och kan förklara några av dem. Cop Bait:Man försöker få polisens uppmärksamhet. RDM: Dödar någon utan en anledning.VDM: När du använder ditt fordon som ett vapen.Sist men inte minst FearRP:Värna om din karaktärs liv helt enkelt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka