Nekad mithyi | Ban Överklagan [LUDDe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mithyi

Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182722930/

Ditt Hex-ID: steam:110000148dd3772

Vad är din discord tagg? mithyi

Vem var det som bannade dig? COL

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-03 224045.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag rörde en död kropp när man egentligen ska låta dem vara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod bland massa gäng kriminella och undrade vrf en död kropp la där och sa att jag skulle ta döda kroppen till sjukhus men sedan blev bannad i 8 dagar för jag rörde kroppen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för jag tycker att man ska få en varning av staffsen muntligt eller en kick som säger till mig att inte röra kroppen när jag visste inte ens detta var en regel men jag ska vara mer noggran med reglerna till nästa gång plus jag skulle inte åka till en skjutning från första början som icke krim.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad pga av vdm när jag råkade köra på en snubbe vid hög hastighet för jag inte såg han komma.Jag lärde mig att köra saktare och mer noggrant samt se mig för när jag kör.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att låta kroppen vara och köra förbi skjutning och skita i den

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte röra kroppar eller åka till en skjutning och istället låta polisen åka dit eller låta dem skjuta utan att jag är i deras närvaro.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka