Nekad mithyi | Ban Överklagan [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mithyi

Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199182722930/

Ditt Hex-ID: steam:110000148dd3772

Vad är din discord tagg? mithyi

Vem var det som bannade dig? Gabbe151x

Bild på banmeddelande: IMG_1786.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag prata OOC (out of charakter)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod inne på polis stationen och skulle få ut en snubbe för han vägrar att avlägsna men råkade prata ingame så blev avständ i 5 dagar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt rätt att banna mig för att prata OOC ingame så inget felaktikt med det men vill gärna ha en andra chans och ska se till att det inte sker igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har råkat vdma en gång och rört en död kropp av misstag och sedan minns jag inte men har lärt mig att jag inte ska röra döda kroppar och att köra långsammare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att se till så jag inte pratar ingame OOC eller att sluta prata i discord helt och bara prata ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska börja endast prata ingame och inte prata med någon på discord

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka