Nekad misterfrench | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

misterfrench

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? misterg1232

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rashed Mushallah och är 24 år gammal. Hans uppväxt var svår eftersom hans pappa var alkoholist och hans mamma behövde ta hand om honom. Eftersom hans mamma var fattig kunde han inte leva sitt drömliv. Han presterade bra i skolan och betedde sig väl. En dag gick Rashed genom ett område han inte kände till. Han tänkte inte så mycket på det förrän två personer kom fram till honom och erbjöd honom att tjäna pengar. Rashed, självklart, ville tjäna pengar så han sa ja. De berättade för honom hur allt skulle gå till och nästa dag mötte han upp dem. De lade något i hans väska men han var osäker på vad det var. Han tog sin väska och levererade sakerna till en kille för 500 kr. Rashed var inte dum utan förstod att det var droger. Han ville bara tjäna pengar så han fortsatte att göra det. Med tiden lärde han sig mer och mer. Han köpte sitt första vapen för säkerhetens skull, en Glock 19. Till slut blev han rik och köpte ett hus till sin mamma. När hans mamma frågade hur han hade tjänat alla pengar kom han på en lögn. Han sa att han var högt uppsatt inom en bilfirma och hon frågade inte mer om det. Rashed visste att han hade gjort fel hela sitt liv så han slutade. Han började arbeta inom en bilfirma för att hans mamma inte skulle märka att han ljög. Men efter ett tag började hans mamma märka att Rashed inte tjänade så bra på bilfirman. Då frågade hon vad han egentligen hade jobbat med, och då berättade Jan allt för sin mamma. Hon var först arg men lugnade ner sig och tyckte till slut att Rashed skulle återuppta det han höll på med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med till väldigt bra rp scenarion och bra ton till alla på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte ska tänka på dig själv utan till alla som är med i scenariot, så att alla får ett bra scenario utan problem

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst alla regler och förstått dom. Några exempel är Sunt förnuft vilket jag skulle säga är den viktigaste regeln på servern. Sunt förnuft kan man säga är alla regler i en. Ett annat exempel är vdm och det betyder att du inte bara kan köra på nån utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? yes jag har spelat RP i 5 år ungefär

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det tror jag inte

Nekad, Utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka