Nekad mission | Beslut Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mission

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Ditt discord namn: TBB4

Ditt Hex-ID: steam:11000014d8e0581

Vad för typ av beslut gäller det? Medlem och Krim

Vem/vilka tog beslutet? Emilia

Varför tror du själv att beslutet togs? För att min karaktär var buggad så när jag riktade på en person så riktade jag inte på hans skärm

Hur är beslutet felaktigt? Det som hände var att: Det var en grabb som jagade mig sen började min hoj rycka så jag hoppade ut och riktade på han men sen började han rikta på mig så jag skött honom men för han så riktade jag inte jag har klipp från honoms pov men man ser att jag var buggad sen så dog jag så jag quitade för att jag behövde gå och lägga mig för att det var skola och vad ska dom göra men min döda kropp? Och jag tycker att beslutet var felaktigt för att jag riktade på honom innan jag gjorde det men på klippet var jag buggad men man kan fortfarande se att jag riktar på honom. Och clogg var att jag loggade en stund efter jag för att jag behövde gå och lägga mig för att jag hade skola dagen efter.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kYcX5muyoNj-fgJgP?invite=cr-MSw1SEwsMjUzMTY5MQ&v=25

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka