Nekad mission | Ban Överklagan [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mission

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199261418881/

Ditt Hex-ID: steam:11000014d8e0581

Vad är din discord tagg? TBB4

Vem var det som bannade dig? taxi3765

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-06 214354.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han sa att jag hade brist på social rp för att jag kunde ha kidnappat honom istället men han var en bit bort så det skulle bli lite svårt så jag trodde bara att han skulle köra för att många gör det. Och jag ville verkligen inte att han skulle komma undan med det han gjorde och sa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min vän ringde mig och sa att han blev jagad och att han blir sönder pittad av en person som är med i ett gäng som vi har krig emot sen så kommer jag till dom för att hjälpa min vän och sen när jag kom till dom så börjar personen pitta mig också och säger svärdomar och att han säger att han ska skjuta mig sen så kör jag iväg lite och gör en plan med min vän att jag ska försöka kidnappa honom när dom står still och pratar sen, så jag ställer mig bakom ett hörn och min vän och han personen ställer sig och pratar i sina bilar och dom ställde sig en bit bort så det skulle vara svårt och kunna kidnappa honom då han skulle bara köra iväg och sen ser jag min chans att döda honom och jag tar den chansen så jag skött honom och körde direkt där ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var båda men mest felaktig för att det han gjorde och sa så tyckte jag att jag hade rätten att döda honom men sen så skulle jag kanske kunnat kidnappa honom men det var väldigt svårt på grund av att han var en bit ifrån mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare men det var för typ ett år sen men min sista ban var för typ tre månader sen så jag kommer inte ihåg vad det handlade om tyvär.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att försöka kidnappa honom och göra ett roligt scenario för båda två och ifall om han hade kört så skulle jag kunna jaga honom mer men han pittades så mycket tidigare så jag trodde att han skulle göra det igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att man ska dra ut så mycket man bara kan på scenarion men jag tyckte att jag det var ett ganska utdraget scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka