Nekad Missikaki | Medlem ansökning (POPSMOKE)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Missikaki

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198077505941/

Vad är ditt namn i verkligheten? Christoffer Mis

Vad är ditt discord namn? ZeusKnowz

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Christos Papadopoulos, 36 år och har sina rötter på den grekiskan ön Karpathos. Jag är relativt nyinflyttad i stan och bodde tidigare i San Andreas där jag arbetade som ordningsvakt. Jag har under min tid här arbetat på PostNord för att få vardagen och ekonomin att gå runt. Jag har alltid haft en dröm sedan barn att bli polis som min farbror.

Jag tolkas nog oftast som en glad person och som har ett öga för detaljer, vilket förmodligen grundar sig i mitt stora intresse för ingenjörsteknik.

Har både körkort B och C.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att det är en fantastiskt projekt att underhålla sig i och man lär sig något nytt av sina medmänniskor varje dag. Jag är en retorisk person och har några år på nacken vilket gör att jag kan hålla den lite yngre generationen i styr på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag står för ordning och reda och är övertygad och att jag kan bidra till både goda skratt och en hel del prestige.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Förutsatt att ett scenario är väl planerat från motparten så kan det i vissa fall anses som fair play att låta ens motpart få ens vägar igenom. Bara för att du har ett övertag fysiskt eller med manskap så finns det inte alltid fundamenta till övertag. (Om jag nu förstod frågan rätt).

Hur hittade du Unive? Gott tips från bekanta.

Nekad, utveckla hela din ansökan. Välkommen att ansöka igen om 24 timmar.

Vänligen,
Popsmoke
Helper

Tillbaka