Nekad Missikaki | Chef-jobb ansökan [Galaxy] [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Missikaki

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Galaxy Night Club

Vad heter du IRL? Christoffer

Vad heter du på discord? Missikaki

Hur gammal är du? 32

Hur länge har du spelat på Unive? 2+ månader

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att se till att klubben blir en mötesplats för alla nattugglor ute i staden. Min uppfattning är att folk hänger på piren och i groove nattetid men jag är säker på att alla kan hitta en gemenskap och lära känna nya människor på klubben och samtidigt lyssna på bra musik och konversera. Jag har alltid prioriterat mina anställda och jag är medveten om att en ömsesidig respekt är otroligt viktigt för arbetsplatsen ska bli en sund plats att vistas på och detta speglas även utåt mot våra gäster. Jag kommer att anordna regelbundna temakvällar (t.ex Halloweenfester, julbord etc) och ha enstaka karaokekvällar (script) då och då.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Drivit klubb IRL. Vet hur man handskas med människor nattetid där ofta alkohol och delger är inblandat. Det krävs ett tålamod utan dess like och framför allt en bra retorisk begåvning vilket min uppfattning är att jag besitter. Jag är van vid att koordinera personal inom entrévärd, service och bar och försöker anpassa arbetstimmar utefter efterfrågan (kväll/natt) etc.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar, ofta sent (21-01) ibland längre. Helger kan det bli ännu senare (04-ish). Även aktiv dagtid för personalplanering och inventering.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka