Inaktuell Misshandlad Kurd | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Misshandlad Kurd

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? bahamas mamas

Vad heter du IRL? Berdan

Vad heter du på discord? @Berdan#9046

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? sedan december 2021 ungefär

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? genom att hålla stället öppet lite mer genom att anställa mycket folk som är aktiva, har hög rp och har bra erfarenheter i både kundbemötande och sånt, jag kommer även att skapa många olika sammarbeten med olika företag som då hjälper till med att folk blir mer attraherade att just jobba på bahamasd mamas som då bidrar till att flera personer har jobb och att det ständigt finns ett ställe att clubba. jag ska anställa väktare som söker igenom folk så de inte bär med sig vapen eller olagliga substanser in till lokalen. jag kommer även vara aktiv i både spelet och pm om någon skulle undra något eller behöver hjälp. och tillslut kommer jag också fråga "Staten" om kanske några nya saker som de kan lägga som kanske lite nya drinkar eller snacks som man kan äta på baren

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? inte många men jag har varit på plats och sätt många grejer som kan förbättras utav både chefen. personalen, och mycket mer. annars har jag varit birt chef på marja så jag vet hur panelerna funkar o sånt

Hur ofta kommer du vara inne? troligen varje dag ungefär 2 timmar på vardagar och mycket mer på helgerna

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart men det skulle ju inte vara så fel att ändå bli chef på ett sådant roligt jobb

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka