Nekad Misshandlad Kurd | Chef-jobb ansökan [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Misshandlad Kurd

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja Lisas

Vad heter du IRL? Berdan

Vad heter du på discord? Berdan#9046

Hur gammal är du? 17 irl, 25 i spelet

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 2 månader men har lärt mig allt under dessa 2 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? genom att anställa kunniga personer och om de inte har erfarenheter inom jobbet ska jag undervisa dem och berätta hur arbetet ska genomföras, jag kommer även vara aktiv och ofta kolla igenom vilka anställda som är inaktiva och vilka som är aktiva, jag kommer vara rättvis när det kommer till befodran och inte befodra någon som inte förtjänar det, jag kommer även skapa massor med sammarbeten med andra företag som då ger oss alla rabbater hos just dem

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har jobbat på marja lisas nu lite över en vecka eller två och känner till alla funtioner och hur jobbet ska utföras jag är just nu anställd som erafren med skulle blivit befodrad till PA idag

Hur ofta kommer du vara inne? väldigt ofta då jag har tid. som då skulle motsvara 2-3 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja servern är en rolig plats att vara på där jag skaffat många vänner och det finns så många olika aktiviteter som man kan hålla på med

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej dem andra servrarna har dåliga system där RP enkelt går att brytas och deras storlekar på servrarna är inte lika bra som dem på unive

Har du läst våra Regler? ja såklart jag har både jobbreglerna men även grundreglerna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka