Nekad Misshandlad Kurd | Chef-jobb ansökan[HITMAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Misshandlad Kurd

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi

Vad heter du IRL? Berdan

Vad heter du på discord? Berdan#9046

Hur gammal är du? 17 år

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 4 månader kanske även mer lite osäker

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? genom att få in fler anställda som då kan öka gripen taxis popularitet och då ge gripen taxi ett bättre ekonomiskt tillstånd. jag kommer även att försöka göra sammarbeten med andra företag som t.ex mekonomen och marja lisas som då gör situationen en Win-Win för oss alla. Jag kommer även att hålla koll på våra anställde så de inte bara kör runt med våra taxi bilar som om de vore deras egna privata bilar

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har förr jobbat på marja lisas förr och jag har mycket erfarenhet när det kommer till att vara förare i unive då jag oftast kör bilar av olika slag, men jag har aldrig varit chef och skulle vara en ära om jag skulle kunna bli chef hos gripen taxi

Hur ofta kommer du vara inne? väldigt ofta men eftersom jag går ekonomi linjen i gymnasiet har jag lite plugg då och då men annars är jag inne hela tiden men ungefär 2 timmar om dagen lite mer på helger såklart

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart det är en rolig server där man kan vara social med andra människor det är en helt annan upplevelse än något annat spel kan ge. jag spelar ju inte bara för att jag vill vara chef

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej dem andra servrarna har inte så bra med spelare och deras sytem är oftast riktigt dåliga så unive är den ända som jag spelar

Har du läst våra Regler? Ja både jobbregler och grundregler

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka