Nekad Misshandlad Kurd | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Misshandlad Kurd

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsson Fastighetsbyrå AB

Vad heter du IRL? Berdan

Vad heter du på discord? Berdan#9046

Hur gammal är du? 17 irl, 25 in game

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär sedan december 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? genom att få upp företaget då den verkat lite inaktivt på sistone. men jag kommer även anställa flera olika personal som vi kommer utbilda för att dem ska kunna jobba så bra som möjligt inom jobbet och sälja många hus. jag kommer även att öka utbudet och populariteten av att äga en bostad som t.ex en villa, lägenhet osv, detta göt att det finns större rum för mer rp där folk kanske går hem och gör några vardagliga aktiviteter och kanske efter att ha jobbat hela dagen så kan man slappna av hemma istället för att köra runt staden i en bil och sedan när man loggar in så är man på något sätt på piren istället kan vi göra så att folk kanske spawnar i sitt hus som då gör att rp kanske blir mer realistisk.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har förr jobbat på marja lisas som biträdande chef och skulle blivit uppsat till chef men det blev lite komplikationer. men jag vet hur /openpanel och sånt fungerar. sedan har jag även jobbat på mekonomen så jag vet hur jobbpanelen funkar också.

Hur ofta kommer du vara inne? ungefär 3-4 timmar vardagar och mycket mer på helger kanske ungefär 9 på helger

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja såklart unive är så brett så man kan göra allt möjligt

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka