Inaktuell Missfluffy | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Missfluffy

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Malin

Ditt discordnamn: missfluffy.

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 1994

Varför ska just du bli staff? Har extremt mycket tid över på mina händer då jag är sjukskriven på fulltid över oberäknad framtid.
Är extremt social och tillmötesgående person som gärna hittar lösningar samt hjälpa andra till att få en bättre tillvaro för oss alla på unive.
Har dyslexi, autism och en hjärnskada som heter cvi! Text över lag så som skriva/läsa tar mig extra lång tid men försöker alltid hitta mina vägar till att lösa det även om det tar mig lite extra tid så gillar jag att vara nogrann. Jag är en ansvarstagande person som tar reglerna på servern seriöst.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det man ser mestadels av tiden när man RPar är att folk brister på den sociala delen samt att folk lallar en del. Detta är inte alls kul o se när man rpar vilket är varför jag vill hjälpa till en stor del i servern för att förminska detta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det finns en del sätt o lösa de stora problemen i servern, det är bara att samarbete och se vilka som verkligen ska vara kvar på servern eller inte samt ta ut de problemspelare som inte hör hemma på unive. Helt enkelt att man ska lägga ner en stor tid på att förbättra och hjälpa hela Communityn

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? et är oerhört viktigt att alltid bemöta spelarna med en lugn ton o en massa respekt i alla tillfällen, det är viktigt att agera professionellt då om jag bemöter spelarna illa eller med en dålig ton kan påverka hela staff teamet eftersom vi ska vara "ansiktet" för servern och är här för att utveckla den så bra som möjligt och inte är här för att bråka och ställa till med trubbel. Staff finns för att hjälpa spelaren och ta hand om servern inte tvärtom.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? just nu som sjukskriven har jag bara "fritid" och de mesta blir ju att spendera på unive, balansen mellan rp och staff arbete kommer vara stor del av det kommer vara staff arbete. jag spelar 10h~ om dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan slutet av mars, ca 2500h~.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
++Rep Hon sträver efter att behandla alla lika, oavsätt vem de är samt har en djup förståelse på serverns regler, hon har inte bara förståelse för reglerna utan hon förstår också syftet bakom de. Hon behövs i teamet!

+++Rep
Hon hjälper verkligen till när det behövs, hon är snäll o trevlig. Har förståelse för reglerna och är väldigt rättvis. Hon kommer verkligen passa för rollen.

Detta är min bästa rp vän och hon är alltid lika trevlig och snäll på att rpa på ett bra sätt som bildar ett bra och roligt RP. Hon följer alltid alla regler och är alltid lika bra på att komma ihåg dom. Tycker verkligen hon förtjänar staff rollen

++++rep till min bästa vän

+rep Mogen, aktiv & kompetent. Väldigt aktiv senaste gången hon var staff, tvekar inte att det kommer att vara samma denna gång med. Jätteduktig som staff!

+rep mogen och kompetent. Känns som Fluffy är vaken dygnet alla timmar vilket bara kommer gynna hela servern.

+rep kommer passa väldigt bra som staff väldigt seriös, engagerad i att hjälpa andra.

+rep mycket professionell och aktiv. Borde få en chans att komma tillbaka då hon behövs i teamet

Vad är ditt namn i verkligheten? Malin

Ditt discordnamn: missfluffy.

Ange ditt födelsedatum 15 Oktober 1994

Varför ska just du bli staff? Har extremt mycket tid över på mina händer då jag är sjukskriven på fulltid över oberäknad framtid.
Är extremt social och tillmötesgående person som gärna hittar lösningar samt hjälpa andra till att få en bättre tillvaro för oss alla på unive.
Har dyslexi, autism och en hjärnskada som heter cvi! Text över lag så som skriva/läsa tar mig extra lång tid men försöker alltid hitta mina vägar till att lösa det även om det tar mig lite extra tid så gillar jag att vara nogrann. Jag är en ansvarstagande person som tar reglerna på servern seriöst.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det man ser mestadels av tiden när man RPar är att folk brister på den sociala delen samt att folk lallar en del. Detta är inte alls kul o se när man rpar vilket är varför jag vill hjälpa till en stor del i servern för att förminska detta.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det finns en del sätt o lösa de stora problemen i servern, det är bara att samarbete och se vilka som verkligen ska vara kvar på servern eller inte samt ta ut de problemspelare som inte hör hemma på unive. Helt enkelt att man ska lägga ner en stor tid på att förbättra och hjälpa hela Communityn

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? et är oerhört viktigt att alltid bemöta spelarna med en lugn ton o en massa respekt i alla tillfällen, det är viktigt att agera professionellt då om jag bemöter spelarna illa eller med en dålig ton kan påverka hela staff teamet eftersom vi ska vara "ansiktet" för servern och är här för att utveckla den så bra som möjligt och inte är här för att bråka och ställa till med trubbel. Staff finns för att hjälpa spelaren och ta hand om servern inte tvärtom.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? just nu som sjukskriven har jag bara "fritid" och de mesta blir ju att spendera på unive, balansen mellan rp och staff arbete kommer vara stor del av det kommer vara staff arbete. jag spelar 10h~ om dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan slutet av mars, ca 1700h~.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja
+reppp tvär mogen samt förtjänar positionen som staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka