Nekad missarn | Ban Överklagan [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

missarn

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229540273/

Ditt Hex-ID: 11000010468fbba

Vad är din discord tagg? missarn

Vem var det som bannade dig? gergg0520

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-26 175350.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Gregg valde att banna mig för att jag hade trazers och bloodfx och att det kommer ett hjuld när jag skjuter ner någon i benet eller så att dom ramlar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och cykla för att jag inte får spela för änn18:00 och då när jag är ute och cyklar så kollar jag dc och ser att gregg har skrivit till mig att jag skulle komma support omgående men då var det redan försent och jag hade readn blivit bannad ifrån unive dcn

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var delvis en rättvis ban för att han banna mig för rätt anledning och med rätt straff och han gjorde allt rätt men jag hade hoppat support och sagt att jag hade det efter scenariot och då så visade jag klippet och dom såg att jag tog bort bloodfx filerna från min dator och innan jag han fråga om hur man byter soundpack så drog dom bort mig och mina polare vet inte heller hur man gör det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått 7 tidigare bans och 4 av dom var för typ 1 eller 2 år sedan minns inte vad jag gjorde då men jag jobbade på Qpark då under den tiden. Dom 2 andra var det att staffsen hade råkat banna fel id och den andra och sista och den värsta är en p ban som jag fick för c logg och det var för att en grabb i ballas sköt mig utanför mitt hus när jag var med i cosa nostra och då lämnade jag efter ett tag för att jag trodde att scenariot var över men det var det tydlingen för att han kom tydligen tillbaka för att loota på vår mark och jag har tagit mycket lärdom av dom och den sista är också en p bann som jag fick för 7 dagar sedan och då var det att jag kallade roziii för äcklig för att jag hade fått skin av en staff i mitt gäng hus och så bytte jag kläder i 20 minuter men sen när jag var klar och ändrade armarna så att dom inte skulle synas igenom tröjan och så blir jag kickad då och så blev jag sur och kallade henne äcklig och den bannen har jag tagit mycket lärdom av genom att inte kalla någon äcklig utan att dom vet de eller att inte alls snacka skit om någon

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kolla igenom mina fivem filer innan jag gick in på unive för att köra så att jag inte hade bloodfx på och kolla på en youtube video på hur man tar bort sitt soundpack

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid kolla igenom sina fivem filer innan jag går in på en rp server

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka