Accepterad miss you mom | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

trilleforlife

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198053862009

Ditt Hex-ID: 110000105942a79

Vad är din discord tagg? your mom ya#5159

Vem var det som bannade dig? vet inte då det var länge sen typ ett år sedan

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? the user is banned from this gulid

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att ni staffs bannade mig då min vän var hos mig och han förstörde hela min dc och skrev saker som är väldigt olempliga som it är ok och sen hållde han på mot folk samt staff i unive dc då det är helt sjukt och sen hade han hålit på att it respektera nån så det är derför jag tror att ni valde att banna mn dc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kommer it ihåg då det är nästan 1 år sedan så det är derför jag it kan skriva så mycket här då det var min vän som gjorde mig bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej då min vän var hos mig och då min vän gjorde mig bannad ochskrev saker som it är ok så det var it en fel ban

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har it haft några

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att it lämmna min vän vid darton själv

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man it ska låtta en vän vara sjävl vid min daror och får mig bannade från min favo server som han hatar och älskar så det är det jag har lärt mig att it lämmna han sjävl mid min dator

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka