Nekad miso | Whitelist ansökning [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miso

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198886137445/

Vad är ditt namn i verkligheten? Massin

Vad är ditt discord namn? miso#3317

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2005

Berätta om din karaktär. Jag är fredlig och hjälper andra som behöver de, kanske med pengar eller bilar. Men om någon dödar mig eller beter sig dåligt så jävlar ska dom dö. Jag älskar revenge.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är väldigt engagerad i denna servern och jag tycker att om jag är de kan jag ju få en whitelist, de är alltid nice och ha en aktiv person på whitelist, jag tror jag är speciell jämfört med andra roleplayers.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vli bli whitelisted så jag kan sedan få jobb i servern där efter skaffa pengar som jag kan köpa mer bilar och visa andra dessa bilar. Jag vill också efter whitelist rollen bli kriminel

Hur hittade du Unive? När jag var och letade efter server på fivem, så såg jag unive med mest spelare, jag gick in och den var perfekt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag och mitt gäng ska bli kända på denna servern, alltså alla ska vara rädda och fly.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte just nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka