Nekad misko | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

misko

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198280849287/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milos

Vad är ditt discord namn? ToFast#3018

Vad är ditt födelsedatum? 30 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Branko, han är en migrant från före detta Yugoslavien, som är villig att ta staden med storm, varken det är att jobba mot brott eller med. Hans enda mål är att bli rik och ha pålitliga kontakter. Han dricker vanligtvis rakia, en alkohol dryck som får honom att alltid låta påverkad. Eftersom han dricker så mycket, kan han vara svår att handskas med, men i det flesta fallen är han en medarbetare när det gäller att han tjänar på det i följd. Branko är en 46 åring med en tuff bakgrund och är en anledning till hans tuffa sida.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag bör bli medlem då jag kan spela min karaktär som ingen annan, jag kan även ta de jobb ingen vill ha, men jag tycker den större anledning till varför jag bör bli medlem är för att jag är en unik karaktär som kan bidra till många skratt och sköna stunder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med fler spelare till servern då jag har många vänner som skulle vara intresserade att spela RP på en svensk server, men även för jag delar roliga clips och highlights via andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det inte behöver gå som tänkt, att det alltid kommer gynna dig och inte den andra. Ifall man hamnar i ett scenario där man blir pressad på pengar och motståndaren håller ett vapen, gäller det att ge till motpartens vinst även ifall du förlorar.

Hur hittade du Unive? Allt började med när jag kollade på Twitch, och såg Summit1g spela GTA RP på nopixel, tyckte det såg kul så jag började söka på svenska RP servers. Till slut kom jag till er server då min vän rekommenderade en bra svensk server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka