Nekad Miskin | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miskin

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marre

Vad är ditt discord namn? Miskin

Vad är ditt födelsedatum? 24 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktärs bakgrund är krimligt och den tycker mycket om att gymma för det är något fett Nice och han tycker om bilar, som till exempel att köpa och sälja nya bilar som en lambo, Bmw, mercedes, och volvo. Karaktären är 22 år och är 185cm lång, Han är från Syrien också. Karaktärens favoritmat e hamburgare från max. Han gillar inte bara att gymma utan han spelar fotboll också. Karaktären brukar lyssna på mycket musik som till exempel UK drill. Min karaktär är väldigt snäll mot dem han känner och tar hand om sina nära och kära. Fast han har ingen känsla mot dem han hatar och blir en helt annan person. Alltså han hatar dem. Karaktären är allvarlig och är en man inte ska skoja med om den hatar dig. Om någon kommer nära hans kompisar så är han fett alvarlig och skaffar problem med dem. Det är inte lätt att få information av honom för han är ingen snitch. Karaktärens stil är rätt Nice, han tar på sig mycket som Adidas, puma, Gucci, LV, Moncler och andra dyra märkes kläder. Det var allt om min karaktär och jag hoppas jag har berättat allt om honom. hoppas de räcker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill hjälpa Unive med att bli en större och kändare server som alla kommer spela och älska. Jag kommer hjälpa med en bättre roleplay och informera Unive om problem som har skett för att fixa servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? så att båda två ska ha det roligt i scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Meta gaming när man tar info utan för spelat och använder det in game power gaming är när man kör in i en väg och inte rpar på sina skador suntförnuft innebär att man ska tänka logisk när man rpar man ska tänka hade jag gjorde det här irl eller inte och många andra regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har varit mod på många serverar och har spelat på unive sen tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är kunnig igenom rpn och jag har varit Krim 3 gånger på unive och jag har varit mod och högre på många servar plus det jag är mogen ingen lallare

Nekad. Plagiat.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka