Nekad mishu | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mishu

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Albert

Vad är ditt discord namn? mishu

Vad är ditt födelsedatum? 27 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Jonte Gonzales och är 21 år gammal, Han och hans bror har flyttat från Mexico till Sverige för ett bättre liv och framtid. Han bor med sin mamma och brorsan har flyttat ut. Pappan har abandonerat familjen sen de flytta till Sverige, Det har gjort Jonte till en ganska ond och känslomässig människa men han försöker varje dag bli snällare och göra bättre saker. Han brukar skapa mycket problem med vänner och gillar ta promenader men oftast ser man han åka runt med hans bror i deras bil.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra rollspelet bättre genom att Jag kan bidra med att generera karaktärer, skapa dialoger, utveckla berättelser och skapa bättre rollspel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska inte vinna alla scenarion, man måste tänka på hur rollspelet har gått ut och vem som faktiskt ska vinna för annars förstör det rollspell och vi ska vara där för att ha roligt och inte bara vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM= När du dödar någon utan en anledning. VDM= När du använder ditt fordon som ett vapen. Meta gaming är när du använder information som din karaktär inte vet tillexempel någon i discord har sagt

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har ungefär 1000 timmar på fivem. Jag har spelat många rp server fast de flesta har varit engelska men reglerna är lika.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, faktiskt inte

Tillbaka