Nekad mishu | Chef-jobb ansökan [Bäckhäst Luxury Cars] [Jaakoob10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mishu

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bäckhäst Luxury Cars

Vad heter du IRL? Albert

Vad heter du på discord? mi_shu

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Typ från slutet av februari.

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag tänkter i början se hur det går på bäckhäst och hur aktiva personalen där är och vilka problem som finns. Sedan så kommer jag göra en rensning på de se jag ser inte är aktiva och väldigt inkompetenta och sedan bara anställa folk som är stabila och ger bra svar och jag ser rpar bra och har potential. Sedan så vet jag inte riktigt hur det ser ut vid bäckhäst men jag skulle vara riktig seriös om att inget lall tolereras för att jag tycker inte det ger bra rp. Jag skulle även anställa ganska många personer så att bäckhäst ska vara mer öppet. Men samtidigt inte för många anställda för det är då det blir kaos, jag och min ledning ska fixa så att vi har regelbundet möten och tillexempel radioutbilningar med alla anställda så att vi kan ha radio disceplin och kunna få höra varandra och kunna kommunicera i radion. Jag skulle även se vad de anställda tycker om jobbet och vilka problem de har stött på. Radioutbildningarna skulle inte vara så långa, bara något snabbt som lär de om radio disciplin och några exempel om hur man gör, sedan skulle jag ibland när jag kan, prata med alla anställda och fråga de om feedback som jag kan använda för att förbättra några områden. Jag skulle skapa en per positiv och stödjande arbetsmiljö och skaffa mer sammarbeten med tillexempel securitas så att vi har de på plats hela tiden för vi är ju ett lyxigt bilförsäljare och det ska inte vara något lallande eller kaos här inne. Jag kommer även fixa några nya regler för att styra upp stället mot en bättre och positivare riktning då just nu ser jag att bäckhäst är inte så himla aktivt och där inne är det ganska dött. Jag ska även ha några mer välkommande och intressanta annonser som jag kommer dela med mina anställda för att få mer folk att komma till bäckhäst. Sedan så kommer jag säkert komma på flera bra planer i framtiden om jag får jobbet.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobb på Marja lisas just nu, jag är Ledning vilket innebär att jag har väldigt mycket erfarenhet inom bilförsäljare. Sedan så har jag även varit med o styrt på möten och tagit intervjuer så jag har en ganska bra idee om hur det skulle vara som chef.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är väldigt aktiv, Jag är dagligen inne på servern om inget händer och jag skulle jobba minst 3h timmar på vardagar och på helger kanske upp till 7-8h timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är så klart, Deta är bara en rolig grej jag gärna skulle vilja bli för jag tycker om detta job och ser mycket bra rp inom det men om jag inte blir chef så kommer jag fortsätta spela.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, jag spelar bar på Unive

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst reglerna.

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka