Nekad Mishazzz | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Mishazzz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/mishazz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Misha

Vad är ditt discord namn? Misha#7749

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 1985

Berätta om din karaktär. Kaj Gordon, en skånsk avdankad rörmokare på 52 jordsnurr som nyss blivit förtidspensionerad pga arbetsskada och vill njuta av vad livet efter kneget har att erbjuda. Räds inte att ta ett extrakneg om ekonomin tryter. Mekar, serverar snabbmat eller skriver ut p-böter, Kaj vet hur man knegar! Efter Kaj's långa arbetslivserfarenhet så försöker han vara en hjälpsam samarit och vill gärna stå och predika i ett gatuhörn om livets hårda skola.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror att jag kommer vara en tillgång till Multistaden då jag är nära till skratt och är hjälpsam av natur. Jag vill ta mitt RP'ande till nästa nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Efter att ha kikat på olika fivem servrar på nätet men inte riktigt vågat ta steget in i gta RP'n så vill jag ge det ett gediget försök och tror att just denna servern verkar seriös och ett bra community som skulle passa mig.

Hur hittade du Multistaden? facebook fivem

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mitt rollspelande och utmana min karaktär till nästa nivå. Då jag är lite av en introvert person irl så hoppas jag kunna bli extrovert på Multistadens gator.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag är helt ny med GTA rp så ni blir den första jag ansöker till.

Tillbaka