Nekad Mirro10 | Medlem ansökning [GambianeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mirro10

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199192015077/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mirro Salim

Vad är ditt discord namn? ClutBaba#4520

Vad är ditt födelsedatum? 17 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Mirro salim och är 22 år gammal. Jag älskar bilar och gillar att köra runt med dem. Min mamma dog när jag var 8 i en bilolycka, men jag har fortfarande kvar min pappa, syster och min katt som heter Lasse. När jag blev 16 så började jag trimma bilar och göra dem snabbare. Jag brukade drag racea med mina bilar, men en gång så tappade jag kontrollen och krockade med min bil, jag vaknade upp på ett sjukhus och var rejält skadad men jag klarade mig som tur var. Jag började ett nytt liv och slutade drag racea, men jag slutade aldrig med att gilla bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer vara schysst mot alla och jag kommer inte bryta några community-regler.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att träffa nya människor och ha det roligt.

Hur hittade du Unive? Min vän rekommenderade Unive eftersom han körde det och han tyckte att det var väldigt roligt på Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få ett jobb inom mekonomen/autoexperten och ha roligt, och kanske hjälpa folk med deras bilar och sånt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål på Unive är att träffa nya kompisar och få nice bilar som jag kan trimma.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte just nu.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka