Nekad Mirre. | [Lindroths] [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mirre.

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
10
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Lindroths

Vad heter du IRL? Ville

Vad heter du på discord? Mirre#3658

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader typ

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka få jobbet mer aktivt då jag märkt att det inte är så aktivt jag kommer göra jobbet aktivt och anställa personer som verkligen vill jobba och ha en social för att det ska vara öppet mycket, jag vill ha personal som är aktiva och göra så rpn blir social och rolig för alla, jag kommer göra så jobbet är jätte aktivt och utveckla jobbet mer och mer, jag kommer t.ex ha möten där alla i personalen pratar om hur man kan göra det bättre osv jag kommer också vara väldigt aktiv och göra så alla har en chans att kunna jobba och inte tänka fan inga bil handlare är öppna / mc

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har mycket erfarenheter då jag jobbat på Maria Lisa förut och jag älskar motorcycklar så varför inte vara chef? Jag är också väldigt prat glad och social och älskar att jobba inom sociala delen av servern jag tycker också om att vara chef då jag kan utveckla jobbet mer, jag älskar jobbet helt enkelt har köpt 2 saker därifrån och är fast i att bara åka dit och prata.

Hur ofta kommer du vara inne? jag är väldigt aktiv på vardagarna är jag inne från 2-22 och helger 11-03 så jag kommer vara väldigt aktiv

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det skulle jag!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar bara på unive

Har du läst våra Regler? Ja :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka