Nekad Mirre. | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mirre.

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199065708579

Ditt Hex-ID: 110000141e3b823

Vad är din discord tagg? Mirre#3658

Vem var det som bannade dig? sly#1631

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM, Powergaming, SV Abuse (använder sina perms för att vinna scenario) utan att vara SV.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade revva mig själv i scenario och körde in i bilen 2 gånger och för att vinna typ.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Leonardo min kompis var borta och vi hade konflikt med o block och då kommer en kille vid vårt hus sen snackar jag med han sen erkänner han att han var / varit med oblock sen åker han iväg sen kommer han igen sen väljer jag att ta han då Leonardo är borta och vi hade en konflikt med 0 block då tar jag han och försöker prata med han och han är ganska kaxig i tonen sen så åker vi till vårt hus och pratar med han där sen väljer vi att flytta plats då det inte kändes säkert sen när vi ska flytta plats eskorterar jag han med uzi i ryggen på han sen gick säger jag till han att hoppa in brevid mig och dö när jag riktar mot han så är det en annan bil brevid som är på och då väljer han att hoppa in i den när jag riktar och köra iväg sen kör jag efter han, sen kör jag in i hans när jag fått stopp på han så går jag ut o riktar sen börjar han slå mig, när jag riktar sen så råkade jag revva men jag märkte inte att jag revvade sen sköt jag han och hoppade in i bilen och drog, jag märkte inte att jag revvade asså jag märkte inte jag såg inte ens . sen så skjuter jag han o drar. Jag förstår att det är konstigt och att ni bannar mig och jag menade verkligen inte att revva mig själv, jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag vill inte bli bannad på en miss.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både jag och nej från doms sida ser dom att jag revvar direkt och då ska man ju banna för det men jag märkte inte det och från min sida så såg jag inget, satt jag fattar att dom bannade mig men samtidigt så råkade jag

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla har varit felaktig förutom några 2021 då jag va ny till fivem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte råka revva mig själv och gjort /die om jag märkte det och inte köra in i bilen / kört så snabbt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska inte råka revva mig själv och göra /die om jag märkte det och jag ska aldrig mer göra om det, unbanna ni mig kommer jag inte råka revva mig själv eller köra in i en bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Senast ändrad:
Jag anser inte att du lärt dig än, då detta skedde för någon timme sedan. Du kanske inte borde ha revive bindat eftersom det kan förstöra scenarion och leda till sådant här om du missklickar.

Du kan skriva en ny banöverklagan om 24h.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka