Nekad Mirre. | Ban överklagan [Sligge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mirre.

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199065708579/

Ditt Hex-ID: 110000141e3b823

Vad är din discord tagg? Rolex#3658

Vem var det som bannade dig? vet ej, är bannad från dcn

Hur lång tid var din ban? tror det är perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står reason: Unspecified av mee6,

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag reagerade med onödiga reaktioner

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag läste uppdateringar och då hade 320 fixat sim kort och då tryckte jag på massa reaktioner då jag alltid gör det, och jag tänkte mig inte för! jag ber hemskt mycket om ursäkt och vill verkligen rpa på unive! snälla unbanna mig, unive är allt jag spelar på, och jag älskar denhär servern! snälla unbanna mig!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gjorde fel, men jag gör alltid så och tänkter ej på att man ej får, och jag har glömt helt att man ej får, jag gjorde det bara jag tänkte inte på de! förlåt

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. alla har varit felaktig utan 1 där så buggades de och de va typ dsync men då trodde dom ej på mig så fick jag 1 timme bann

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte trycka i massa onödiga reaktioner, ber hemskt mycket om ursäkt snälla förlåt mig,

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man inte ska lalla med reaktioner och emojis

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka