Nekad Mirre. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mirre.

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199065708579

Ditt Hex-ID: 110000141e3b823

Vad är din discord tagg? mirregod

Vem var det som bannade dig? det står att jag banna mig själv. så tror inte någon annan staff har bannat mig

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment unive (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det står att min bann är placerad av mig själv, Så jag vet inte riktigt vad som hände för det är ingen staff som har bannat mig om det nu står att jag banna mig själv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . Jag gick in på servern och sen spawnade jag vid piren, efter jag spawnat så går jag och ska ringa en kompis på telefonen sen blir jag bannad av mig själv där det står att jag tydligen försökt "köpt en drog utan godkänd transaktion".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då jag inte ens har varit vid något drog område och plockat idag, har varit vid vallmo o plockade typ 2 blommor vet inte om det gills som ett drog område.vet inte hur och varför jag blev bannad för detta så detta är en felaktig bann.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. om nyss tbx till unive efter tagit paus på typ 1 år och nån månad så kommer inte ihåg men en bann kommer jag ihåg o det var clogg då fick jag perma men fick unbann efter godkänd banöverklagan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut ingen aning, har inte varit vid något drog ställe o plockat idag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej då detta är en felaktig bann

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka