Nekad Mirre. | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mirre.

Icke Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199065708579

Ditt Hex-ID: 110000141e3b823

Vad är din discord tagg? mirregod

Vem var det som bannade dig? minns inte står att jag banna mig själv

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 55579-9ecbc49f2275269c124231a25ecb3f53.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fuskade.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Minns inte men jag fuskade iaf för ganska längesedan och jag gör en banöverklagan för jag har inte spelat på flera månader och vill komma tillbaks till fivem och försöker nu kunna spela på unive igen. staffsen banna mig och det var inte en felaktig bann men jag skulle vilja ha en ny chans och bevisa att jag kommer bidra till servern. Jag gjorde fel och det var då men det kommer inte hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det är väll typ lall osv inga grova saker vad jag minns. Men nytt år nytt jag jag tycker jag förtjänar en sista chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte fuskat från första början för jag var galet utråkad och det var när jag håll på och sluta med fivem men det var väldigt dumt av mig och det kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att absolut inte använde 3dje parts program för att få övertag osv osv...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka